• "Content is tegenwoordig overal te vinden, van billboards tot social media posts. Als consument of bedrijf kom je er bijna niet onderuit. Maar hoe creëer je content die echt de aandacht trekt? Dat is iets waar ik me dagelijks mee bezighoud in mijn werk."

    Emma van der Stel

Na het afronden van de studies "Media Studies and Journalism" en "Sustainable Entrepreneurship" aan de Rijksuniversiteit van Groningen, startte Emma van der Stel haar carrière als content marketeer in de automotive wereld en als freelance fotograaf. Van het vastleggen van automerken zoals Volvo, Volkswagen, Lucid Air en Tesla tot het documenteren van bedrijfsevenementen en het maken van vlogs met zakelijke klanten voor social media. Haar passie voor fotografie, marketing en strategie maakt haar veelzijdig inzetbaar voor zowel consumenten als bedrijven die behoefte hebben aan spraakmakende en/of sfeervolle content.

Daarnaast heeft Emma een grote passie voor dieren en maatschappelijk verantwoord ondernemen. Ze zet zich daarom in voor organisaties zoals "Adopt Cretan Paws" om straathonden van Kreta te helpen een veilig thuis te vinden.


"Ik denk dat wat mijn werk echt opvallend maakt, is mijn specialiteit in storytelling en het gebruik van humor. Mijn werk wordt geïnspireerd door cinematische films, en ik hou van leuke woordspelingen."